Ruveyda_baskapan Ipeksari57 13 haftamda %60 erkek dedi ama emin olmayalım dedi ayın 12 sinde 16+3 olacağım o zaman görürüz dedi
Bir_abla Ipeksari57 https://resm.im/ bu siteye gir canım resmi yükle sonra altta forumlarda paylaşa seçeneği var oraya tıkla sonra buraya yapıltır
Ipeksari57 Bir_abla canım küçük kızım var 8 aylık onunla ilgilenmektem yapamadım inan banabsabah erkenden yapacağım 🙏♥️♥️
edis22 Ipeksari57 amin. Farketmiyor hangisi olursa saglikli olsun yeter. Bide zaten diger konturolunde kesin olur artik
Ipeksari57 edis22 Ben gun alamadım bir türlü randevu yok bekliyorum zaman geçmeden randevu açılır inşallah 🙏🤗
Rabia1012 Ipeksari57 biz de hafta sonu sis patlattık bi baktık mavi ama hissetmiştim ben hamile olduğumdan beri 😀 şimdi isim karar vermesi başlar 🥰
Ipeksari57 Rabia1012 Gözünüz aydın çok sevindim sizin adınıza 🤗 Valla bizde de aynı durum başladı isim düşünüp duruyorum 😅 Kız olur diye fikir üretmiştik ama oğluma ne koysak aşırı kararsız kaldık bir kaç tane var aklımda ama bakalım 😍 İlk kızımla uyumlu da olsun istiyorum ama bakcaz bakalım 💙💜
tennumbertenten Benim doktorum 12. Haftada gördü valla. Zaten kemik yapısından da anlaşılıyormuş. Bana söylemek istemedi ama iyiki kardeşime söylemiş.. bi balon patlattık çok sevindim. Sonra zaten kanamalar falan başladı hep evde yattım.
seymanurer Ipeksari57 Benim içimden de öyle geçiyor hep erkek kıyafetleri erkek bebek eşyalarına bakıyorum ama bilemiyorum yinede tabi öncelikli sağlığı ama çok merak ediyorum cinsiyetini 😍