edis22 Valla aslında haklısın olur mu olur değişebiliyor ama doktoruma dedim 2 3 defa heni kesin gördünüz mu diye gordum dedi bir de bebiş 15 haftadan da büyük her kontrolde 1 hafta önde görünüyor 16+4 e uygun dedi hattta hani bizde değişmez diye düşündük 🙈💙 İnşallah hepimiz için hayırlısı olsun 🤲🏼💜