Duyguuuuuuu ilk gebeliğimde spor yapmadım ama 9 ay da hiç oturmadım rahat geçtiydi hamilelik gezmeler yürümeler acaip kolay doğum oldu. İkinci gebelikte pandemiye geldi hep evde durmak zorunda kaldım yasaklar filan aynı zamanda yasak olmasa da aşırı derecede varisim vardı ağrılı odadan odaya zor geçiyordum. Doktorum ayakta durma dedi ama 38 den itibarwn varisin acısada yürüyüş yap dedi elime aynı anda iki doğum gelse dedi yürüyüş yapan ile yapmayan arasında ki fark çok kolay anlaşılır kendini zorla yürü dedi. Zorladım ama yürüyemedim ve cidden çok ordu doğum normal doğum oldu ama mahvoldum. Tabi bebeğin 10 cm açıklığa rağmen kanala girmemesi girince de kafası ters girmesi de etkili idi ama hareketsizlikte etkili oldu diye düşünüyorum. İmkan varsa bol bol hareket yürüyüş diyorum. Risk yoksa yani