Duyguuuuuuu ömrüm de hayatımda spor yapmayan biriyim nedeni sevmiyorum 70 le hamile kaldım 108 le normal doğum yaptım 39+1 de kasılma gece 3 başladı ilk önce hesaba almadım baktım ilerleyince doğum sancım açtım kaynar suyu duşa girdim epey yıkandım sizede tavsiyem gece 3 eşim velveleye verdi hadi hastaneye falan dedim dur ne hastanesi yavaştı sancılarım üstüne biraz dalmışım da uyumuşum yani saat 8 oldu bi sancıyla gözümü açtım ama yallah hastaneye gittim o gün de muayene günüydü dedim direk doğumhaneye çıkalım neyse yattım çatala ebe baktıysa kız sen nerdesin 8 cm açıklığın var nasıl oldu bu diyor apar topar üstümü değiştim sancı odasına biri gelip biri gidiyor damar yolu açılıyor kimi terlik giydiriyor son 1 cm için bekliyelim dedi ebe geldi geldi gelmezse suyunu patlatıcam dedi tamam dedim suyuum gelmedi ebe patlattı çatala yattım maşallah 🧿 3 ıkınmada geldi kızım