Duyguuuuuuu ben mükemmel spor yapıyorum. Köşe koltuğun köşesine oturuyorum sağ tarafa uzanıyorum sağ tarafım uyusunca kalkıp aynı köşeden kendimi sol tarafa atıyorum tavsiye ederim çok rahat 😂😂 şaka bir yana bebeğimin suyu az olduğu için yürüyüş yapmam dahi yasak. Alt komşum 9 ay çılgınlar gibi yürüdü sonuç sezeryan. Yapı ve çatı meselesi bu bence yürüyüşun etkili olduğu tek şey ödem diye düşünüyorum 🙄