aysefatma12
Başakşehir Çam Sakurada benim kızım,şehir hastanesinde.Sütünüz nasıl,benim gögüslerim artık yara olmaya başladı ama sağmaya devam ediyorum kızım için, o iyi olsun yeter ki?Sizin hastanenizde içeri almamazlık yapıyor mu?Kanguruya girebildiniz mi?