aysefatma12
Benimki bugün 33+6 yarın 34 olacak.Bebekten bebeğe değişiyor.Bugün doktor aradı yine kusmuş çocuk doktoru gelip film,ultrason çekecekmiş sorun ne öğrenecegiz umarım kötü birşey çıkmaz🤲🏻Beslenmesini kesmişler,toplam 4 kez kustu 2 kez beslenme kesildi,önemli derecede kusmazsa beslenme devam ediyor yine çok kusmuş demek ki alttaki sebebi araştıracaklar.Hayırlısıyla evladımı kucagıma alsam.Bu hafta beslemeye gidecektim ama prematüre bebek bir anı bir anını tutmuyor besleme işi kaldı belki haftaya,eğer besleyebilseydim taburcu bile olabilirdik.Sizin sütü kabul etmeme nedeni nedir?En başından beri böyle mi devam ediyor.Hangi şehirdesiniz?