Papatya17
Çok teşekkür ederim cevapladığınız için☺️Bizimde anne bebek otelimiz var.Dediklernizin aynısı burda da yapılıyor.Bazı anneler otele geçmeden de taburcu oluyor doktorlar bakacagına emin olduğunda.Bugün yine kanguruya girdim kızımda beni hissetti biliyorum öyle huzurlu uyudu ki koynumda bende aynı şekilde bütün stresimi attım,üzüntülerim hepsi bir kenara geçti☺️Benim en büyük korkum kızımda beslenme problemi var.Bir süre çok iyi süt içiyor sonra kusuyor ve büyük tuvaletini yapamıyor.Sonra beslenmesini kesiyorlar sil başa dönüyoruz.Beslenme yeniden başlıyor.Doktoe biz bebeğin iyi olmadan sana vermeyiz zaten diyoe hem eve gelmesini çok istiyorum hemde evde ya bağırsakları tıkanırda anlamazsam zarar verirsem diye korkuyorum.Allahım şu mübarek günde sesimizi duysun,tüm annelere sağlıklı bir sekilde evlatlarına kavuşmayı nasip etsin🤲🏻Evde bebeğiniz için oda nemlendirici kullandınız mı birde termometre aldınız mı.