SelinHalistoprak mecburi kontroller icin bir kac ay özele gidecegim ama ikinci dogumum bu kesinlikle devlette yapicam doğumu
Ilk dogumumda mecburi acilen acilen sezaryan dediler ikna ettiler resmen o psikoloji ile bebege bisey olmasinda ne olursa olsun kafasina giriyosunuz cunku. Ben pandemi sebebi ile 30. Haftadan sonra zorunlu olarak ozele gecmistim ve 9 hafta boyunca bana sen normal dogum yapamazsin mumkun degil catin dar rahim geride vs baskisi yapildi ama o zamana kadar devlette hic boyle sorunla karsilasmadim. Daha sonra sancilarim basladi gece 2 den sabah 7ye kadar hastanede kendi sancimi cektim acilma ilerlemedi dediler suni taktilar 6 saat suni sanci aldim acilma ilerlemedi dediler. Nisanimi bilerek orada patlattilar 1 cm acilmam vardi sözde ama sonda takmaya gelen ebe artik son dk ve şunu dedi ee burada 5 cm aciklik soz konusu… sonra hemen bebegin kalp atislari hizlandi düştü nabzi yukseldi cikti indi derken ben bi panik yaptim esimi ikna ettiler acilen sezaryana almaliyiz diye ve alindim. Yani oyle canim sikkin ki bu konuda uzerinden 2 yil gecti unutamiyorum. Simdi mecburi ikinci gebeligim ve sezaryan olacagim. Neden bile bile tekrar kucaklarina duseyimmi. DIrekt devlette gunum gelince dogum yapar cikarim diyorum