Bende özele gidiyorum bana neden sezaryenle alalım demiyorlar ki şuan artık deselerde hayır diyecek değilim artık sıkıldım hamilelikten de insanlardan da bir an önce sağlıkla çıksın istiyorum hatta suyum sınırdaydı doktorum yine baktı takipte olalım dedi sonra ki gidişimde de gayet iyi sızma yok dedi alttan baktı biraz dar dedi kemik ama yine tekrar bakayım haftaya dedi eğer çıkar için olsaydı beni çoktan sezaryene alması gerekiyordu bence işini iyi yapana denk gelmek önemli olan