Yaseminf hanimefendii benim yazdigimda hicbir yanlis yok doktorum uzman ve aynisi benimde basima geldi ben bir cizgi goremedim testde bunu soyledim kotu yorum yapinca bana biseymi olur gayet duzgun bir sekilde yazmisim yorumunu.Erken gebelik tesyi hicbir doktor tarafindan tabsiye edilmez adetden oncede test hic tavsiye edilmez.Diger yoeumumu okumamissin belliki adetimsen 3 gun sonra yapdim dedigi zaman o zaman gec dollenme ola bilir bunu bilmek icin biraz bekelemen lazim 1 hafta kadar bekle cizgi. Koyukasirsa zaten hamilesin koyulasma olmazsa bisey cikmazsada zaten kendin anlarsin dedim.Kimyasal ve ya gev dollenme oldugunu bilmek icin 1 hafta kadar bekelmek gerekirr.Evet gelelim su hcg hormonuna hcg hormonu evet her bir kadinda bulunur daha cok hamilelik zamani cikarr.Ancaqki diger kadinlarda yani genc kizlardaa adet donemii yapilann testde silik cika bilir bu bilimsel birsey asla kimseyi yanlis yonlendirmemmm.Bunu herhalde siz bilmiyosunuz ve bu yanlis bir fikir degil Bu arafa yazdgm yorumuda kendimden yazmadim doktorum uzman profosor ve dunyada unlu birisi.Bende aynisi basima geldigi icin doktoruma sormusdum v3 bu aciklamayi gayet net yapmisdk bende kafasinda sorusu varsa kizin bilsin diye yazdım.Sizler niye herseye boylee aksi yepkiler veriyorsunuz?Size gore benim fikrim yanlissa bu sizin fikrinizz ve kendinize saklamalisiniz cunku fikrimde yazdigimda asla yanls yonlendirme yokdur iyi gunler canim,🌺