Papiiii Ay taktı dokunmaya sen bu zekayla bırak dokunmayı yanimdan bile geçemezsin,ne negatif insansiniz ya insanların duygularını emiyorsunuz bariz belli olan teste asla gebelik yok,yok erken gebelik testi pismanlikfir vs vs bi sürü saçma sapan yorum bi doktorla sohbet ettin diye uzman mi oldun da milletin moralini bozmaya çalışıyorsun gerçi seni pek kimse kaale almadı gördüğün gibi çoğunluk testin pozitif olduğunu söyledi bi göremeyen sensin kalp goremio ki goz nasıl gorsun🤷♀️