Sumbulu oncelikle sunu belirteyim belliki adetden once yapmissin ,testde bir hamilelik yok ama insallah kalırdın ayrica gozune silik gozuktuysee ki burdan bakinca hic gozukmuyoo bak canimm yunurtalamadan sonea ve adet oncesi hamile olmasan bile genc kizlarda bile hcg hormonunda artis olur bu yuzden test yaparsan yanlislikla silik cika bilirr ve sirf bu yusden doktorlar adetden tam 1 hafta sonraaa test yapilmasi gerektigini vurgulayarakkk soyluyor adetden once yapilan erken gebelik pismanliktir bitanemm Allah vermisse orda bebek vardirr ama bu testde ben bisey gormedimm zatennn siligede hic guven yok evet bazilari silikle hamile kalirr ama o silik senin tedtindeki gibi degil yani baya kirmizi silik olurr odaa bazen oluyor ama genelde silik cikip regl olma sebebi benim izahini verdigim sebepdendir.Kimyasal adet gorme yanlis cikam silik cizgi yanlis erken gebelik ve s bunlariin olmasini istemyorsan sabrli ol ver adetin gecikirde 1 hafta sonrasina yap ama bu tesyinde hamilelik yok.Hamielysen siligi frlan bosver canimm kipkirimzii kabak gibi olurrr.Yok eger adetin gecikmisse ve yapmissan bu testi o zaman yine bekelemen lazimm eger olmazsan 1 haftam tam dolunca tekrar yap eger cizgi koyulasmissa
cift cizgi cikarsa hamielsin cikmazsaa degilsin hemen anlarsin zaten