sinemkayaaa Busoo bende 26 +2yiz normalde 40 hafta 4 hazırana denk geliyor ama ben 40ı beklemez diye düşünüyorum bilemedim 🤗🤗🤗
Ayaz_Kuzum Kaanmoms 28+2 yiz bizde🥰 hayirlisi bakalim♥️ Butun bebisler saglikla gelsinler inshaAllah🤲🏻♥️☺️
Neva09 kuzeymomsss yok normal 40 hafta dolunca 1 Mayıs sezaryen olacağı için 1 hafta kadar erken olur heralde.
Eda_Esen Mia23 29+1 bilmiyorum ne zaman gelir bal oğlum 2 hafta sonra gidince doktora bakalım bir şey diyecek mi
Seyma_ck Mia23 29+2 uygulamaya göre 14 Mayıs son.Detaylıya girdim.Detaylı doktoru 19 Mayıs’a tarih verdi.Onlar tarihleri veredursun bakalım hanımefendi ne zaman gelmek isteyecek merakla bekliyorum🥰
Fatmabytr Busoo hiç nstye girmedim henüz normalde doğum 11 Mayıs sezaryen istediğim için doktorlar bebek kanala girmeden alıyorlar bazen 38 haftalık bazen 39 haftalık benimde bayrama denk geliyor diye bayramın ertesi günü alalım dedi doktor tabi daha önce suyum gelirse bir aksilik olursa daha erken alınır