Fatmabytr Busoo hiç nstye girmedim henüz normalde doğum 11 Mayıs sezaryen istediğim için doktorlar bebek kanala girmeden alıyorlar bazen 38 haftalık bazen 39 haftalık benimde bayrama denk geliyor diye bayramın ertesi günü alalım dedi doktor tabi daha önce suyum gelirse bir aksilik olursa daha erken alınır
Mia23 Fatmabytr bende sezeryan istediğim için bayramdan sonraki ilk gün 05.05 oluyor o zamana aldım 😋
bbnngg Mia23 40.hafta 7 mayıs görünüyo. Şu an 30+4 üm. Bebeğimin 29.haftada başı yukarıdaydı. Daha doğum şeklini konuşmadık doktorumla ama kısmetse normal olsun istiyorum
Sweetbabyy Mia23 Nezaman doğuracağınızı uygulamadaki tarihe göre mi söylüyorsunuz bende 30+1 haftalığım doğuma 62 gün var 8 mayıs gösteriyor normal doğum istiyorum doktorum tarih vermiyor siz nasıl biliyorsunuz doktorunuz mu söylüyor
Mia23 Sweetbabyy bende 30+1 diyor ama 69 gösteriyor normal doğuma göre bende sezeryana göre planladım 38 ci hafta yani 2 ay kalmış oluyor
Sweetbabyy Mia23 aa bende 62 gün gösteriyor nasıl oluyor hiç bilmiyorum isteğe bağlı sezeryan mı oluyorsunuz