AysunUgur Mia23 bu akşam forumu Mayıs anneleri işgal etti sanırım 😍😆 3 post falan gördüm sanırım 😅 1 Mayıs inşallah eğer oğluşum aceleci olmazsa 🤲🏼💙
SC290606 Mia23 Allah’ın izni ile 30 mayis sezeryan olacağı için net tarih var tabi herhangi bir sıkıntı olup erken gelmek istemezse ☺️
Neva09 Hafta 1 Mayıs dedi drumuz ama Sezaryen olacağı için öne alınabilir zira bayrama denk geliyor 🙃
kuzeymomsss Neva09 merhaba bende 28+6 haftalığım normal doğum yaparsam eğer en son 17 mayıs gözüküyordu bebek önde olduğu içinde 11 mayıs. 1 mayıs tarihi sezeryan ile verilen bir gün mü? Çünkü bende sezeryan düşünüyorum o yüzden ya nisan sonu ya da mayıs başına denk geliyor 🌸
Alyaaam 27+4 haftalığız doğum 26 mayıs görünüyor ama kordonda 1 damar eksik olduğu için doktor erken alabiliriz dedi bakalım:)
sinemkayaaa Busoo bende 26 +2yiz normalde 40 hafta 4 hazırana denk geliyor ama ben 40ı beklemez diye düşünüyorum bilemedim 🤗🤗🤗
Secil__10 35+4 mayıs 31 uygulamaya göre ama bugün çok sık idrar yapmaya başladım tuvalette olmama rağmen hala varmış hissi çok kötü doğum belirtisi midir bilmiyorum
Ayselosman 30+3 mayis 5 gorunuor ama tup bebek oldugu icin doktorum sezeryan onerdi bakalim tarihi belirlemedik henuz bir yada iki hafta oncemi aliyorlar bilmiorum
Ayaz_Kuzum Kaanmoms 28+2 yiz bizde🥰 hayirlisi bakalim♥️ Butun bebisler saglikla gelsinler inshaAllah🤲🏻♥️☺️
Srp22 Evet bugun burayı Mayis anneleri basmis :) uygulamaya göre 25 Mayis gozukuyor dogumum dr henuz bilgi vermedi bende sormadim heyecan dorukta geri sayim basladikca kendimi hazirliksiz gibi hissetmeye basladim
Neva09 kuzeymomsss yok normal 40 hafta dolunca 1 Mayıs sezaryen olacağı için 1 hafta kadar erken olur heralde.