Doktor kontrollerimde tartılıyorum hep, kıyafetler vs olduğu için +1 fazla gösteriyordur fakat artışa bakıyorum ben ondada kıyafet önemi kalmıyor zaten. Şuan 16 haftamı bitirdim, ilk 3 ay da 2 kilo , bu son ayımda ise 2 kilo almışım . İlk muayenede 58 dim, en son 62 çıktım. Hiç kilo almadım diyenlerin nasıl oldu anlayamadım karında bir sıvı birikiyor bebek oluşumu var herşeyden önce..