Ceylanakin istifrag etmedim. Sadece başta cop teneklerinin yanından gecemiyordum. Yemegimi kendim yaptım yedim. Refluve gastritten dolayı seçerim yiyeceğimi. Dokunan biseyi yemem yedikten sonra 2-3saat yatmam. Reflu için hap kullandım prilam bulantiyla birlikte mide rahatsızlıklarına da iyi geliyormuş o hap sayesinde uyudum. Çocuğa ne faydaliysa yedim. Ama aşırı yiyen bir insan değilim yapı meselesi sanirim