Cansum1 oldunuzmu muayene? Benim ikiz olduğu için tam teşekküllü hastane değil benim gittiğim dönem tıp merkeziydi yeni hastane oldu o yüzden bıraktım. Birde dediğim gibi hep diken üstünde oturuyordum heran kalkıp gidecek gibiydi. Buna rağmen sizde farketmişsinizdir inanılmaz bilgili, kendini geliştiren bir doktor.