Ugurlugizem Merhabalar güzel hamişler bende size dahil oldum allah hepimizin evladını saglıkla sıhatle kucagımıza almayı nasıb etsın 🙏🏻
DDuygu [bilinmeyen] ben girdim Büyükçekmece Kolan Hastanesi Altan Cebeci fiyatı da 550 tl doktorum önermişti
Nrn Elissaaa kime gidiyorsunuz selda hanıma randevu almak ıstedım ama çok ileri tarihe randevu verılıyor 🤦♀️
Elissaaa Nrn şimdilik ramazan bey e gidiyorum prof kendisi iyi bir dr.Ama selda hanıma randevu alabildim sonunda 1 marta.Bence sen randevunu al hangi tarihe veriyolarsa daha sonra onlar doğuma kadar ki randevularını ayarlıyolarmış.
Elissaaa Tgbrl Konuyu açan arkadaş ayarlamak istemiş ama kimse oralı olmamış.Bencede bir gün ayarlayabiliriz güzel olur😇
Tgbrl Elissaaa Herkes farklı konulara geçince bende pek fazla ısrar etmek istemedim canım sen nerde oturuyorsun 🤗
Elissaaa Tgbrl Evet burada bir konu açıldığında devamı gelmiyor pek günlük gibi oluyor.Yakuplu tarafındayım ben,sen neresindesin beylikdüzünün🙂
Elissaaa Ugurlugizem Maşallah🙂 yarın 11. Haftam bitiyor nasipse.Zaman hem çok hızlı geçiyor bi taraftanda şu haftalar ilerlemiyor gibi geliyor🤷🏻♀️