Cansum1 bende gebelik öncesi ve ilk öğrendiğimde oraya gitmiştim. Kamer bey gerçekten çok bilgili ve ilgili ama bir o kadar yoğun kendimi hep diken üstünde hissettim. Sanki konuşurken kalkıp Doğuma gidecek heran. Çünkü sürekli Doğum katına çıkıp iniyor. Ama muhteşem bilgili bir adam. ben şuan reyap diler hanıma gidiyorum aşırı memnunum