Happymami ayrıca size hamile değilsiniz demedim. Anlayamadıysanız tekrar açık bir dil ile ifade edeyim. Beta hcg testinde bile değer aralığı 5.0<negatif yazar. Bu demek oluyor ki 5 değerinin aşağısı negatif üstüne doğdu yönelme var ise gebelik var demek. Şimdi bir bilgi daha vereyim bazen adet dönemlerinde bu değer bu rakama ulaşabiliyormuş. Bakın emin değilim Muş diyorum o yüzden. Onun gibi sebepler olabilir bu nedenle 6.0 bir değer sayılmamalı evet bir gebelik belirtisi fakat bu adet zamanından ya da hormonal bir değişiklik sebebi ile yükselmiş olabilir. Verdiğiniz testten iki gün sonra tekrar verir artışı kontrol edersiniz düzenli ve ilerleyen bir artış var ise doktorunuza muane olup kesenin daha oluşmadığını görürsünüz. Kesenin gözükeceği değeri doktorunuz hesaplayarak tahmin eder ve sizi o gün kontrol için çağırır. Gider keseyi sağlıkla görürsünüz sağlıklı bir gebelik başlangıcı mı kese içeride mi değil mi anlarsınız . Gene doktorunuz bebeğin görüleceğini ve kalp atışı duyulacağı zamanı hesaplayarak tahmin eder gene sizi o gün muaneye çağırır. Sizde gider bebeği görür kalp atışını duyarsınız ve gerçek sağlıklı bir gebelik başlamış olur. 127 ile ben kese ya da bir gebelik başlangıcı göremedim. Evet bu değerler gebelik olduğunu gösterir ama kesin gebelik için ultrason ile muane şart. Ayrıca doktora gitttiğinizde 6 olduğunu görünce doktorunuz ne dedi erken demedi mi ya da doktor kontrolü olmuyor muzunuz anlayamadım. Kendinizde bilmeniz gerekir ki 6 değer ile bişey göremezsiniz ultrasonda ve doktorunuzda size şu kadar haftalık diyemez.