Piremsesannesi Happymami sizinle anlaşamama noktamız beta ile bebeğin haftasının ölçüldüğünüzü söylemeniz. Geç döllenme ya da başka bişey değil. Ultrason ile ölçülür sonra haftası belli olur. Siz betaya göre olur dediniz ordan uzadı gitti konu.