A_yca
Geç döllenme olmuş bence sizin benimde öyleydi doktora gittiğimde adet tarihime göre 7 haftalık olması gerekiyodu 5 haftalık çıkmıştı. Betaya 2 günde bir baktırmak gerekiyo düzenli artış var mı diye ben 3 kere baktırmıştım toplamda sonra doktora gitmiştim. Sağlıkla kavuşun, hayırlı olsun inşAllah 🤍