DerinMavii Aynı şeyler bende de olmuştu 🤦🏻♀️ Vajinismus, ağda, epilepsi..
Ve ben her şey için panik yapan biriyimde 🤦🏻♀️ Daha doğum yapmadım 38. Haftamdayım.. Perşembe kontrolüm var ve büyük ihtimalle çatı muayenesi var acayip kasılıyorum. Şuan normal gözüküyor ama sezaryen dersede keşke normal olsaydı diye takılırım.
Ama doktorlar en iyisini bilir kafanıza takmayın, bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah 💐