DerinMavii ya nasıl birşey biliyor musun benim ilk suyum geldi ondan sonra kasılmalar sancılar başladı ama sancım geldiğinde gerçekten dayanamıyordum hep sakin kalmaya çalıştım hep bidaha doğurmucam dedim 😂 ondan sonra 2 saat sadece sancım gelince dayanamıyodum ondan sonra sancılarım çok arttı bağırmak istiyodum bağırttırmadılar yerimden dahi kıpırdayamadım acıdan 7-8 saat böyle sancı çektim derin derin nefes alıp vermekten 1 hafta ciğerlerim acımıştı ve sesim kısılmıştı ondan sonra artık iyice dayanamadım yardım edin diye bağırıp duruyordum 😂😂😂😂😂 ondan sonra ebeler geldi ıkın diyolar ıkınamıyorum o aradada bebek oksijensiz kalmaya başlamıştı sonra ben yarım saat çıkaramadım çıkmıyodu bi türlü sonra karnıma bastırdılar öylelikle çıktı mosmordu sonra aspirize ettiler banada dikiş yaptılar dikişler 1 ay acıdı yani hiç kolay değil hala ağdaya gittiğimde sedyeye yatınca kuaförde acayip irkiliyorum korku kaldı bende