DerinMavii canım ben normal diye direttim, 41. Haftaya kadar da bekledim. Kendi sancılarımla normal doğuma gittim, sıfır açılmayla. 20 saat sancının en ağırını çektim açılma hala sıfır. Bebek kiloluydu, kordon dolanmıştı. Daha fazla normal doğumu bekleyemedik ve sezaryen oldum. Ben normal diye tutturup bekleyerek kendimi de bebeği de biraz riske atmış bulundum. Şuan pişmanım keşke direkt sezaryen olsaydım diyorum ama bi yandan da normali denedim içimde kalmadı diye avutuyorum kendimi. O yüzden hiç üzülme hayırlısı olmuş, senin de sezaryen için sebeplerin varmış bak. Kendi isteğinle sezaryen olsan evet keşke normali deneseydim diyebilirdin.