Kardii Nescafeyi gebelikten önce günde 2-3 kupa tüketen biriydim. İş ortamında da, evde de içmeyi çok seviyorum. Her şeyden önce kalbe ciddi zararı dokunan bir içeriği var. Kafein üzerine inşaa olduğunu düşünürsek kalp ritmine, tansiyona zararı büyük. Gebelikte bırakmayı başardım umarım sonrasında da içmem.