Kardii dlaragur acı mı çok dediğiniz kahve ? Süt içtiğimde hazmedemiyorum çünkü onuda kabız oluyorum 🤔 her gün içerdim normalde
dlaragur Kardii hayır hayır çok hafif bir kahve, doktorumda kafeinsiz kahveyi günde bikaç kez tüketebileceğimi söylemişti. Zaten içinde %5 e yakın kafein var o yüzden zararı yok 😊
Lale19 Kardii ikilemde kaldıysan doktoruna sor. Bana herkes tuzu kes dedi ben kesemedim doktorla konuştum eğer bol su içersen hem ödem yapmaz hemde tuz etkisini kaybeder vücudunda atarsin dedi. Ben qrtik günde 3 litre su iciyrm
AresinveLeonunannesi Kardii bunu inanin bilmiyorum ama illaki vardir turkiyede Cafeinsiz kahve satan yerler...
ayerya Kardii Bu arada gıda mühendisiyim ve kafeinsiz kahve özellikte gevelikte asla önerilmiyor aslında aklınızda olsun, çünkü kafein çıkarma işlemi sırasında kimyasal solüsyonda bekletme be yıkama işleminden geçiriliyor o yüzden de sağlıklı değil..
ayerya Kardii Canım benim doktorum 2. trimestera kadar yasaklayıp somra 1 fincan olarak izin vermişti, ilk trimesterda yasak olmasının sebebi kafeinin düşüklerle olan bağlantısının düşünülmesiymiş.
Gulay01 Kardii keçiboynuzu tozunu sütle karıstırıp pişirince nesquık tadında oluyodu onun bir zararı olurmu bilmem ama bence kahve yerine bebeklere daha faydası olabilir içerigi vitamin yonunden zengin diye biliyorum
behrem Kardii ben buradaki yorumları okuyarak haftada birkaç bardaktan bir şey olmaz diye düşünüp içiyordum bugün doktorum kesinkes yasakladı. maden suyunu da aynı şekilde. halbuki ikisini de çok seviyorum moralim bozuldu açıkçası. sen de kendi doktoruna bir sor istersen :(
behrem Rabia87 karnım sertleşiyordu bebek kasılması gibi, ondan yasakladı sanırım net sebebini söylemedi sadece kesinlikle içmeyeceksin dedi. şaşırdım çünkü ne yararlı ne zararlı diye biliyordum.
Meddythemama Kardii ben kafeinsiz alıyorum türk kahvesini. Migroslarda oluyor filtre kahvede var kafeinsiz
dphnln Kardii Ben de okul dönemi öğretmenler odasında çok sık içiyordum, hamileliğimi öğrenince direk bırakmıştım. Doktoruma sorduğumda ise nescafe normalde de zararlı biliyorsun, ama türk kahvesini günde 1 kez içebilirsin demişti. Öyle yapıyorum. 🤗
Kardii dphnln ben ilk defa duydum zararlı olduğunu nescafenin ama içmiyorum onuda hiç kahve içerdim o da öğrendiğimden beri içmiyorum 🙂
istanbulluanne Kardii Her gün bi fincan türk kahvesi içiyorum. Günde 200 mg i gecmeyecek sekilde kafein tüketebilirsiniz. Yemeklerden hemen sonra icmeyin ama biraz gecsn demir emilimi yapıyor yoksa.
Esilaminel Kardii doktorum 2 gunde bir 1 fincan icebilirsin dedi... Şuan 20 haftaligim 4 hafta önce sormuştum...
Asafinannesi Kardii canım ben gebelik öncesi bi demlik filtre kahve 3-5 fincan Türk kahvesi içerdim günde. Bağımlılık yani 😴 doktorum günde bi fincan içebileceğimi söyledi. Gebeliğin başından beri Öyle yapıyorum. O gün hangisini daha çok canım isterse birini seçip bi fincan içiyorum. sütlü kahvede süt tozu kullanmamaya dikkat et içeceksen de.
Calasun Kardii bana gunde bir bardak caya izin verdi doktorum cok bagimliysan gunde bir fincan turk kahvesi digerleri aslla dedi 🐣