Sehernaz12 asla pes etme benim gecen ay 22 betam cıktı kanama sikayetci ile gittim düşük yapıyorsun dedi iki gün sonra gittim 10 a düşmüştü inanmazsın ama üzerine adet olmadan geri kaldım ama suan düşük tehlikem var yatıyorum değerim 816 kese göründü ama progestan 6,20 düşük yapacaksın dedi Allah dan umut kesilmez sende kesme asla ben iki yavrumu kaybettim üzerine birde düşük yaptım Allah tan umut kesme