Sevincceylan 2 şubatta düşük yaptım gecen hafta salı gebe oldugumu testte gordum beta değerim ilk 118 gi cuma günü 248 Di pazar günü kanamam oldu kese görmemiştik beta bakıldı 802idi pazartesi doktorum cagırdı beta 816 cıktı progestana bakıldı 6,20 idi düşük yapabilirsin dedi progestan 11üzeri olması lazımmış kese de görünmüştü bana da dua edermisiniz 5 bucuk ay önce ikizlerime 23 hafta erken doğumum oldu 10.13gün yaşadılar kaybettim cok yıprandım psikolojik olarak 😔 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah evlat acısıyla imtihan etmesin Rabbim inşallah 🤲