_anne_kuzusuu00 Sehernaz12 6 veya 7 de canım ama bazen gec döllenme oldugunda daha da geç duyulabıliyormüş
miniktirtilim Sevincceylan 10 ocak benimde bugun 7 haftalik kontrol var insallaj kese ve kalp atisi görürüm hic gitmedim simdiye kadar :)
Sehernaz12 yased adet döngümde 30 31 günde oluyor geç adetim gecikti ama gebelik testinde de persembeye kadar pozitif çıkmamıştı cumartesi pozitif çıktı bugünkü sonucada bakalım insallaaah ama bi sıkıntı olmaz degilmi ya 🙁
yased Sehernaz12 Muhtemelen geç döllenme olmuş bi sıkıntı olacağını sanmıyorum içinizi ferah tutun😇 sonucunuzu da bekliyorum
BbGeBe Sevincceylan benimde 22 ocak son adet tarihim. 26 şubatta kontrolüm vardı görünmedi.çarşamba günü tekrar kontrolümüz var inşallah o gün görebiliriz sağlıkla
Sehernaz12 yased bende öyle düşünüyorum bugün ki sonucu bekliyorum merakla öğrendiğimde yazarım insallaaah çok teşekkür ederim ☺🌺
pnremr22 16 ocak ta reklam tarihim ve o gün hamile olduğumu öğrendim ve 4 hafta 4 günlüklen vajinal olarak keseye gördük 🥰kuş gözü kadarmış. 7 martta kalp atışını duyucaz inşallah 🥰
Sehernaz12 Kızlar sabah uyandığımda çok az kahverengi leke vardı biraz önce çok az kanamam oldu normal mi korktum bir ya 😔
Yarenvekardesi Mrvabdu yorumlari okuyordum da benimde burun tıkanıklığım var ama grip falan değilim . Sebebini buldunuz mu merak ettim
ElifBzkrt Mrvabdu benn🙋♀️ sürekli bi hapşırma, burun tıkanıklığı hamile değilken böyle değildim yalnız değilmişim ya