zeynepsonmez625 Sevincceylan benim 11 Ocak son regl im 14 Şubat’ta doktora gittim vajinal ultrason ile keseyi görebildik minicikdi🤗🐥
A_yca Sevincceylan benimde son adet 21 Ocak. Cuma günü kanda 117 çıktı bugün tekrar kan verecegim. Henüz keseyi göremedik 3 buçuk 4 haftalık dedi doktorum 🙏🥰🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sevincceylan zeynepsonmez625 ben daha göremedim keseyi vajinal ultrasonda yaptırmadım yarın tekrar gidicem
zeynepsonmez625 Sevincceylan sanırım ilk iki ay vajinal muayene oluyor karından sağlıklı görünemediği için . Vajinal istemediğiniz için mi yaptırmadınız
Yarenvekardesi zeynepsonmez625 hayır canım yok . Daha önce kızımda da yoktu ama biraz kanamam var bir haftadır doktor ilaç verdi kullanmama rağmen devam ediyor biraz riskli geçiyor
Dilooss_33 Son adet 20 Ocak. Bende keseyi görmedim henüz Mart sonuna doğru gitmeyi düşünüyorum. İlk sonucum 24dü iki somra tekrar yaptırdım 92 oldu. Pazartesi tekrar kan vericem bakalım.. ikinci gebeliğim bu arada
Elif-dmn Benimde 13 Ocak son regl tarihim. Keseyi bir buçuk hafta once gördük ☺️ önümüzdeki Perşembe de kalp atışını dinlemek için gideceğiz inşallah, benimde en başından beri belirti olarak kasık ağrısı ve bel ağrısı var.sag tarafta kesem.
Kbr01- Elif-dmn bende aynı şekil 5+5 te gördük keseyi haftaya çarşamba randevum var kalbi için gidicez inşallah bat12 Ocak
Melekprenses Elif-dmn bende 13 Ocak son adet bende dün kese bebek ve kalp atışını gördüm çok şükür 6 haftalık olarak görülüyor bebek gayet sağlıklı çok şükür
yased Benim de 19 Ocak sat, 5+2’de keseyi gördüm 25 Şubat’ta. 5 Marta 6+3’e gün verdi doktor kalp atışı için
Lavanta27 yased aynıyız biz bendede 19 ocak 7 martda kalo atışını dinlemeye gidecez inşallah keseyi 24 şubatda yani 4+6da gördük biz
Sehernaz12 Benimde son adet 19 ocak perşembe günü kan tahlilinde 32 cıktı bhcg bugün tekrar kan vereceğim kasık ağrılarım var🐣