Ne desem boş üzüldüm, gözlerim doldu, ya benim de öyle olursa diye aklıma geldi. Anlamaya çalışıyorum ama anlayamıyorum allah kimseye bu acıyı vermesin kimse anlayamasın ama gerçekten kendini toparlaman, hayata tırnaklarını geçirip tek başına yaşamaya çalışman gerekiyor. Derdi veren allah sabrını da verir lütfen güçlü kalmaya çalış