Aysu123cicek hayır sakın isyan ederek böyle konuşmayın yok yok şunun yüzünden yok böyle yapsaydım bebeğime bişey olmayacaktı gibi şeyler demeyin isyan etmeyin her zorluklarla beraber bir kolaylık vardır Rabb’im herkesi bir imtihanla geçiriyor onun nasibi olsaydı her bir şekilde yaşardı ne kadar seyler i olup ta bebeği sağ salim kucağına alan insanlar var yiyeceği ekmeği olsa kalırdı biliyorum çok zor Rabb’im kimseyi evladıyla sınamasın 😔 bende bebeğimi kaybettim Alan da o veren de ben razıyım benim hakkım da Rabb’im nasib ettiyse öyle bunada Şükür denir. Bol bol dua edin isyan etmeyin sakın her zaman böyle dua edin Rabb’im verdiğine de vermediğine Razıyım Rabb’im hakkınızda hayırlısını nasip etsin