Aysu123cicek ikimelekannesii22 evet basda zaten beliydi bu arada ben arkadasim cok olaylar oldu her seferinde aff etdi ama artiq yorulmus ben deste olmaya calisoyorum ama ne kadar oluna bilirse
Aysu123cicek Sevilay_Demir amin cumlemize ben arkadsiyim lutfen arkadasimda postda belirti en ufak bir rahatszlikda hemen acile ve ya dr gidin
Aysu123cicek Liliumom selaminAleykum ben arkadasimyim elimden geleni yapicam onun icin hastaneden ciksin gerekli yerleere goturucem insallah iyi gelir
Aysu123cicek Ceylin680 allahim evladini sagsalim kucagina almayi nasib etsin ben arkadasiyim bende soyluyoru. ama bir yerde anne hayaleri vardo
Ceylin680 Aysu123cicek başınız sağ olsun tekrar ona benim içinde sarilin sıkıca Allahım ona güzel günler göstersin.🥰
SIDDIKA Aysu123cicek evet tesellisi zor ama en büyük ilaç zamandır ve yanindaki omuz yaslayabildiği kişilerdir untmaya çalışır inşallah Rabbim yarasına derman olsun 🤲🤲
Aysu123cicek Ceylin680 tabiki tesekur ederim allah kimseye yasatmasin yanlis bir sey yazarsam kusura bakma yabanci oldugum icin yanlis yaza bilirim
Ceylin680 Aysu123cicek önemli deil zaten anlamassam sorarım tekrar bazen klavyede yanlış kelime atıyor.😉