CerenArslan1 ben iki üç ay düzenli biooil kullanmıştım başlarda bişi yoktu 7-8 ay olduğumda kırmızı minik benekler belirdi karnımda hafif kaşıntı vardı, biooili bir süre bıraktım, hindistan cevizi yağı kullandım anında geçti lekeler ve kaşıntı, şimdi biooili çok nadir kullanıyorum vaktim bol oldukça hindistan ya da arada kantoron yağı .