Canimbebegim06 Kızlar iyi geceler hepinize neler yapıyorsunuz, durumlar nedir, ben miğde yanması ve kasılmalar başladı 🙄 bide rahim kısmımda elektiriklenme gibi bişey oluyor anlamadım bebek indikçe baskı yapıyor galiba sizlerde son durumlar nedir ☺️
denizvebulut Canimbebegim06 38+3den merhaba. Dünden beri sancı çekiyorum. Aralığı 15 dakikadan aşağı düşmedi. Acaba yalancı mi gerçek mi emin olamıyorum. En büyük sorunum da uykusuzluk. Hepimiz çok uykusuzuz sanırım. Bu saatte ayakta olduğumuza göre ☺️
Merve-g Canimbebegim06 35+3mide yanması ve nefes darlığı çok sıkıntılı. Pazartesi doktora gidicem nst de birşeyler çıkarmı acaba gün verirmi çok merak ediyorum
Narmina95 Canimbebegim06 36+2 reflü beni bitirdi mahvetti .baya ağırlaştım artık yattığım yerden kalkamıyorum bazen altdan bir vuruyor ağrı ama az kaldı Sağ Salim hepimiz alalım kucağımıza😩🤲🏻
CerenArslan1 Selam 36+6 😅 acayip idrara çıkma isteği özellikle gece kabus sonra kaburgalarım batıyor ve vajina kemiklerim ağrıyor aşağıya baskı var tabi baya can yakıyor bazen birde göbek kaşınmasi deliriyorum böyle ilaç verdi ama nafile sanki kasindikca kaşınıyor ağırlaştık şaka maka😅 sağlıkla gelsinler minnoslar
Canimbebegim06 CerenArslan1 Kaşıntı bendede var demekki büyüyorlar içimizi yırta yırta 😂😂 aminnn inşallah bi kucaklarımıza alsaydık sağlıkla sıhhatle hayırla 🤲🏻❤️
Nilesea CerenArslan1 çatlak için biooil vs kullanıyorsanız bırakın bir zaman sonra kaşıntı yapabiliyor, daha doğal zeytin hindistancevizi yağı gibi alternatiflere yönelin.
CerenArslan1 Canimbebegim06 Amin canım alırız inşallah dua edelim 🙏aynen öyle iç karnımız darmis 🤷♀️sancı çıktı mı nst de
Nilesea Canimbebegim06 çatlak için biooil vs kullanıyorsanız bırakın bir zaman sonra kaşıntı yapabiliyor, daha doğal zeytin hindistancevizi yağı gibi alternatiflere yönelin.
Canimbebegim06 CerenArslan1 Yok hayır henüz çıkmadı ama bebek doğum pozisyonunda 35+3 olduk şuan erken bence sancı için demi
CerenArslan1 Canimbebegim06 ben çarşamba günü gittiğimde hafif çıktı sancı doktor normal artık bu sancılar dedi düzenli değilmiş zaten bu haftadan sonra doğum beklenir tabi dedi
Yusuf_alpin_annesi 37+0 olduk kasılmalarım Haddinden fazla oluyor alt tarafında bı kipirdamalar oluyor sancı gibi baskı gibi eklem ağrılarımda Çok fazla bugün doktora gitim. Bu fazla durmaz dedi aşağıda Zaten bebeğim döndü bende ayak sürüyorum doğum başlasın Öyle gidiyim diye boşuna acile gidip alt muayne yaptırmak istemiyorum
Yusuf_alpin_annesi denizvebulut dayanamayacagin şekilde hiç yasamadigin bir agriysa Ve çok sık oluyorsa doktora git eğer dayanabilecegin bir ağrı varsa yalancı sanci ve kasilmalar olabilir
zeysena_ denizvebulut 38+1 Benimde yürürken kasık ağrılarım başladı. Bide bebeğimin hareketleri biraz azaldı gibi sizde de öyle mi acaba. Bi an çok hareketli oluyor bi an az hareketli. Sizde Hareketleri nasıl
Canimbebegim06 CerenArslan1 Beni gözleme aldılar önceki gün bebeğimin hareketi azaldı diye evham yaptım benden daha evhamlı doktora denk geldim yatış yaptı 1 gün boyunca 4 kere nst soktular sancı çıkmadı henüz boşa yattım geldim 😂
denizvebulut Yusuf_alpin_annesi 15 dakika olunca gitmek istemedim açıkçası. Biraz Aralık düşerse hemen gideceğim yoksa sabahı beklemeyi düşünüyorum. Doğsun artık istiyorum. Gerçekten son haftalar çok yorucu.
Yusuf_alpin_annesi denizvebulut bencede. Beklemelisin muhtemelen yalancı sancılardir doğum başladığı an sancıların Sıklaşır ağrılar dahada sidetlenir
pelinvebebisi Narmina95 bende 26 haftalık hamileyim ara ara aşağı doğru vuruyo afedersiniz şeyime şeyime ya yeter diye ağlayasım geliyo bazen😏
CerenArslan1 Canimbebegim06 Bizim evhamlarimiz ne olacak zaten bilmem Rabbım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize bunlar güzel bekleyişler 🙏🥰
Narmina95 Canimbebegim06 yok bende sadece ağrı giriyor ama uzun süreli değil oda hareket ettikçe oluyor cunki hiss ediyorum hareketlerini aşağya doğru vuruyor sanki bebiş 🤷🏻♀️
Canimbebegim06 Narmina95 işte kafası hareket edince demekki 🙄 bide sağ kasığım arada bi kasılıyor ama öyle bir sancı yok ağlıcak derecesine geliyorum nefesimi kesiyor ama 1 dk sürüp geçiyor
Narmina95 Canimbebegim06 aynısı bendede oluyor 🥴Nefessiz kalıyorm o anda olduğum yerde hareket edemiyorum ama geçiyor 1.2dakkaya