BaharE Busra2013 kanala inmiş mı sizin bebek ? Bizim ki hala inmedi yapmadığım şey kalmadı ya dün nst de şancı 80 lerde cıktı ben hissetmiyorum ama bebek kanala inmediği için beklemekten başka çaremiz yok 🙄
Busra2013 BaharE en son 37 de gıttım ınmemıstı pazartwsı 38+6 da gıtcm ınsallah ınmıstır ama ınmedı karnım hala yukarda
Mihri-balim_ Perilisa kız yarın sabah doktor suni sancıyla başlatcak doğumu inşallah dua et canım yazarım çok sürmez inşallah doğurmam 😂
Busra2013 guzelbebegimmmmm bızım son 6 oldu ama faydasız😂bosa beklemısım teklı rakamlara dusmeyı gelesı yok