CerenArslan1 Son 22 bakalım ne zaman gelecek kızçem hayırlısı olsun Allah sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip eylesin 😇🙏
Pisili Kizlar emzirme yastigini hastaneye goturecek misiniz? Bide hastane odasini susleyecek misiniz? Pandemiden dolayi ziyaretci kabul edilmiyor ne gibi bi hazirlik susleme yapmak gerek ben kararsiz kaldim🙄
cherrysu Pisili Emzirme yastığımı götürüyorum, baya büyük ve pofuduk 😅 çok yer kaplıyor ama napayım belki lazım olur dedim. Hastane odası süsletmiyorum, sadece kapı süsü ve çikolata yaptırdım onları götüreceğim. 🥰
Perilisa Pisili ben normal doğum istiyorum o yüzden hiç süslemeyle uğraşmıycam gelen giden de pek olacağını düşünmüyorum 😁 normalde severim böyle şeyleri ama artık gereksiz gibi görüyorum
Pisili cherrysu bende onlari yaptirdim ekstradan bikactanede balon alayim diyorum yada hastane susleme paketleri var flama falan var icinde ondan alacagim bitane, yastigi bende gotureyim bari
Mihri-balim_ Efnan-77 ne olcak böyle az önce bı ördek yürüyüşü yaptım yattım geri bebek aşağı iner belki diye 😂
Efnan-77 Mihri-balim_ benimki dönmüş ama bi türlü kanala girmiyo girmedi için doktor çatı muayenesi falanda yapmıyo doğar inşallah bu haftada 41 42 beklemek zorunda kalmam 🙂
Mihri-balim_ Perilisa anam korktum ha 😂 neyse su nu bişey gelirse zaten hastaneye tuyerimm sahada yazarım 😂