guzelbebegimmmmm Busra2013 39a kadar bi ümit beklicem 😞 doktorum da hopla zıpla merdiven in çık bişeyler yap sancını getir dedi 🤦🏻♀️
Perilisa Mihri-balim_ ayy hayırlı olsun allahım sağlıkla büyütmeni nasip etsin 🤩🤩🤩🌿🌿🌿 neler yaşadın duygularını alalım🎤😂
Mihri-balim_ Perilisa ahh ahh çok zordu suni sanciyi çektim en sonunda gittim sezeryan oldum o yüzden cooook yoruldum tükendim üstüne ağrılar oyy ama bebeğimi kucağıma alınca sevince unutuyorum çok güzel duygu o açıdan sanada nasip olsun 🌺🥰
Busra2013 Gmz34- benimde son 5 sali dogum olmasi lazim ama kizimda tik yok😂birazdsn kontrole gitcm bakalim nolck
Gmz34- Busra2013 benim sezeryan tık olmasa da çıkacak perşembe artık dışarıya :) ben bu hafta gitmedim doktor çağırmadı pazartesi gidicem kontrole perşembe de doğum inş 🥰
Perilisa Mihri-balim_ çiçeğim neden sezaryen oldun suni sancıya mı dayanamadın yoksa bebek mi gelmedi 😳😳