Merikooo Annecann valla taki dün geceye kadar iyiydi ama geceden sonra göbegimde ağrı bebehide his etmiyorum acaba normal mi
Merikooo Annecann en son 22 haftalıkti gittim ddi 24 haftalıksin 630 Gr ddi anlamdm 2 hafta önde herhal bilmiyom
Annecann Merikooo ağrı şuan bende de var. Ben de 2 3 gün önce hiç hissetmedim 2 gün boyunca. Şimdi yine hissediyorum. Bugun de doktora gittim sordum çok normal dedi hissetmeme ara sıra şuan
1Cicekanne Merikooo bende 22+2 haftalığım kızım olacak İnşaAllah 💜 sağ kalçam kötü yürümek uzanmak hareket etmek çok acı verici onun dışında hala herşeyi yiyemiyorum nefes nefese kalıyorum 🤷🏻♀️ Kızım için değer sabırla bekliyorum 👼🏻
ilkanneligimmm Merikooo Bu gece 12 itibariyle 25 haftalık olacağız ve kız 🌸🤍 Çok şükür 3.ayımdaki mide bulantım dışında pek bir sıkıntım olmadı 🤍
Gizemlili yarın itibariyle 25. haftaya giriyoruz biz de🌸Cinsiyetimiz de kız💕 Her şey güzel gidiyordu sağlıklı geçiyordu ki gebelik şekeri dendi ve şeker ölçüm takibine başladım.
NeseA 22+5 haftalik olduk oğlumla💙 haziran 27 görünüyor doğum:) benim erkek bebeklerim erken doğdu buda haziran başı gelir kesin:) herşey yolunda şimdilik çok şükür 🤲🏻😘
Nurdanefe Eveettt bende 24 + 3 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı gayet güzel ilerliyo bebeğimin cinsiyetide kız
momofkaan Merikooo an itibariyle 24+3 :) benim de nasipse bir oğlum olacak adet tarihine göre doğum 17 haziran ve ben daha hiç hazırlık yapamadım çalışmaktan
Merikooo momofkaan adını Ahmet koyacam hem benim ölmüş babamın adı hende kayınbabamin adı eve hazırlıklar bitmek üzere çok şükür 🥰
Merikooo Hilaki54 hamilelik Nasıl Gidiyo benim korkularım çok fazla karnım eskiden sertti bebek hareketliydi bu aralar karnım yumuşacık bebeğin hareketlerini eskiden daha belirgin his ediyordum ama bu aralar az his ediyorum içime korku girdi normal mi acaba