Merikooo Hilaki54 hamilelik Nasıl Gidiyo benim korkularım çok fazla karnım eskiden sertti bebek hareketliydi bu aralar karnım yumuşacık bebeğin hareketlerini eskiden daha belirgin his ediyordum ama bu aralar az his ediyorum içime korku girdi normal mi acaba
Hilaki54 Merikooo Çok şükür güzel gidiyo simdilik insallah boyle devam eded.yorulunca cok bel agrisi hissediyorum bide rahat uyuyamiyorum.bebegin harketlerini bende bazen daha az hissediyorum ama korkulacak bisey oldugunu dusunmuyorum.sizde icinizi ferah tutun bebegini iyidir🥰