Seda70 4,90 falan çıkmıştı dr 2,50 altında olmasını ıstıyoruz demısti 50 mg hapla başladım 1 ay sonra etkısını gosterıyo ılac bır ay sonra 3.60 düşmüştü sonra 75 mg yükseltti bir ay sonra 2,00 ye dustu degerım suan 75 le devam edıyoruz ayda bır kontrol var işte