nazy Sağlık ocağında değerler çok doğru çıkmıyor. Ben en son kan tahlilimi sağlık ocağında yaptırdm TSH değerim 5.238 çıktı sonra dahiliyeye gittim. Ordaki doktora dedim o da dedi sağlık ocağında yaltrdysan inanma çok o değerlere. Gerçektende öyle oldu.Dahiliye de tahlil istedi o hastane de tahlil verdim 3.900 çıktı değerim. Arada ki farka bakarmısn.Bir daha sağlık ocağında vermeyi düşünmüyorum şahsen.