Gamze__79 Seda70 20+4 bilmiyorum valla canım ilaç hakkında bişey diyemem ne zaman içecegıne dair ben üstünde yazıyo Du ilacın oldu bitti hep öyle kullanıyorum kullandıgım dan belli
Seda70 Gamze__79 Anladım canım. Çok teşekkür ederim cevapların için 💕 inşallah sağlıklı bir şekilde kuzucuklarimizi kucagimiza alırız 🤲
Narmina95 Seda70 ilaç la normale giriyor cnm sıkıntı yapma kendine ben kaç yıldır kullanıyorum ama Dikkat etmen gerek .
Seda70 Narmina95 İnşallah canım ya 🤲 Canım sana da sorucam Sabah troid ilacını kullanicam ya demir ilacım da sabah aç karnına acaba bunu nasıl ayarlayabilirim.?
1brcozr Benim troid değerim 0,005 çıktı buna bağlı saç dökülmesi el titremesi gibi şeyler yaşıyorum 50 mg günde 3 kez ilaç kullanıyorum dahiliye doktorunun vermesiyle, bu durumu yaşayan var mı ?
Seda70 1brcozr Rabbim tez zamanda hepimize şifa versin inşallah canım sağ salim bebislerimizi kucagimiza alalım 🤲
Narmina95 Seda70 canım ben sabah troid ilacını içiyorum Sonra tok karnına Demir ilacını vitaminlermi içiyorum yani Tokta içe bilirsin Demir ilacını.
Seda70 Narmina95 Allah razı olsun canım cevabın icin bende öyle yapayım o zaman. Hep ac karnına içtim ya demir ilacını ondan dolayı tereddüt ettim birden. Çünkü troid ilacı etki etsin istiyorum hani diğer ilaçlarla birlikte kullanmada etki etmez diye korkttum. O zaman bende sabah bir tek troid ilacımi iciyim . 💕
Narmina95 Seda70 sendende canım.Cunki demirden önemli troid ilacı Sabah aç karnına onu içicen yarım saat sonra kahvaltını yap 2.3saat sonra demir vs Vitaminlerini iç cunki benim doktor öyle söyledi troid ilacını içtikten sonra 3.4saat geçmesi lazmki Öbür vitaminlerini içesin.Rabbim Şifa versin inşAllah ☺️🤲🏻
Aysegulyeko Seda70 genelde düşmüyor ilacı kullandıkça sabit kalıyor ben ilk gebeliğimde doğuma kadar içtim hep aynıydı sonuç
Ruveyda_baskapan Gizemislam06 yaaa troid ilacı mı varmış 100 sene önce. Delirtmesinler adamı ben hamile kaldığımda 24 tü değerim , dahiliye doktorum merak etme bu değerle gerizekalı olmaz korkma dedi. Şimdi 6.48e düştü 14+3 haftalığım
Aysegulyeko Ruveyda_baskapan gerçekten ya o kadar korkutuyorlar ki benim 3 çıktı beni o kadar korkuttu ki 1 ay ilaç kullandım hamiliğin başında şuan 5 aylık oldum kan testi yaptırmadım yaptırdam bence gene İlaç verecek benim yengem normalde triod hastası onun ki 20 -30 lara çıkıyordu gayet sağlıklı bebeği ilaç ilaç bıktırdılar yaa ve şöyle bi gerçek ver troid düşmüyor ilk gebeliğimde 5 ti hamileliğimin Başında doğuma kadar içtim hep 5 ti
handeozt8 Aysegulyeko hayır ben size katılmıyorum demekki dozu yetersiz kalıyor sizde benim 3.21 olan sonucum bir ay sonra yani tam bugün çıktı hatta 2.02 ye düşmüş 25mg la devam edicez bu sana yetiyor demekki dedi doktorum
Srfe_01 Aysegulyeko troıd ılk aylarda düşüğe sebeb oluyor etrafımda bunu yaşayan var gebelıkte kontrol altına alınmadan zıhınsel gelısımını hatta aşırı yüksekse fiziksel gelısımını engellıyor hatta hıc bırı olmadımı bebegınızde troıd hastası olarak dogabılıyor yengenızde yada sızde olmaması büyük şans olabılır fakat herkes de aynı olucak dıye bısey yok nefes darlığı çarpıntı fazla kılo yada fazla zayıflık gıbı şeylerle karşılaşanlar var canım bende dıger arkadaş gıbı Senın fıkrıne katılmıyorum bu sekılde basıtlestırerek hamıle annelerı olumsuz etkıleyebılır bu düşüncen