Merhaba kızlar benim ilk hamileliğimde tiroid çıkmıştı 13 tü yüksekliği yanlış hatırlamıyorsam dahiliye 25 mg ile başlamıştı sonra 50 mg en son 100 mg kullandım ve normal seviyelere düşmüştü ve tedaviyi sonlandırmıştı hiç bir sıkıntı da yaşamadım ne bebeğimde ne kendimde şuan 2 ci gebeliğim ve yine tiroid çıktı😅 şuan 25 mg başladık ilaç kullanımı olduğu zaman hiç korkulacak bir durum diğil hamilelikte tiroid çıkıyor çoğu zaman çok büyük bir sorun diğil ilaç ile kontrol altına alınabilecek bir durum ☺️