Bende anlamadım alttan bakmadan kesemi karından gördü ama bebek yok dedi elime ultrason kağıdını verdi yolladı resmen bide 300 ₺ muayene ücreti verdim boşladı galiba bakalım ne kadar geç gidebilirsem öyle gidicem bu cuma giderim herhalde inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız