Bende salı günü gittim uygulamada bugün 6+6 yazıyor ama salı günü 5 haftalık dedi doktor kese vardı ama bebek yok tu haftaya perşembe gel bir daha dedi banada direk allah korusun boş gebelik falan olabilir dedi keşke 7 haftaya kadar boş gebelik lafını anmasalar sürekli düşünüyorum boş gebelik mi diye inşallah değildir ya özele gittim karından baktıda dedi bu arada