Selma-gkt Elesravi çok geç oldu ama var canım zaten görmüşsündür bebeği ultrasonda artık hayırlı olsun 🥰
Elifkc Selma-gkt hiç canını sıkma pozitif düşün. Bende 5haftaliktim ilk gittiğimde kese boştu 3 hafta sonra gel dedi 8.haftada minnacık nokta vardı.
Tombikis96 Selma-gkt canım düşük yaptım o zaman boş gebelik dediler işte sonradan kese bozulmaya başladı baya zor oldu benim için hastanede yattım o ara iyi değildim programı silmiştim